tisdag 22 oktober 2013

UTLOTTNING HOS BLOMSTERDESIGN

Vad säger ni, är det inte dags för en utlottning?
Tycker att det var länge sedan...
Förr-förra veckan passerade bloggen 50.000 besökare och det tycker jag är väl värt att fira och det gör vi med en utlottning av en fin plåtask som man kan använda till mycket. Bl.a kan man fylla den med fina äpple och bär som jag har gjort eller kanske förvara småsaker i den.

Tävlingen gäller från 22 oktober t.o.m 12 november.

För dig som vill vara med och ha chansen att vinna denna användbara plåtask gäller följande:

1 lott =    Skriv en kommentar.
  
2 lotter = Skriv en kommentar, bli min följare.
   
3 lotter = Skriv en kommentar, bli min följare &
länka till min blogg med tävlingsbilden från din blogg.


Har du inte en blogg men vill ändå vara med i utlottningen så gäller följande:

1 lott =    Skriv en kommentar här på bloggen.

2 lotter =  Skriv en kommentar och gilla på Facebook (genom att trycka på gillaknappen som finns högst upp till höger på bloggen, under webshoppen) 

3 lotter =  Skriv en kommentar, gilla på Facebook & dela inlägget på FB.




Önskar er lycka till!

Vinnaren presenteras den 13 november.


Blomsterdesign

23 kommentarer:

  1. Klart att jag vill vara med om en sådan fin utlottning. Jag gillar på FB och delar så det blir tre lotter.

    SvaraRadera
  2. Självklart vill jag också vara med, länkar med bilden så jag blir glad för 3 lotter.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken fin! Jag vill gärna vara med på en lott. Hittade tävlingen tack vare Lotta som kommenterade precis här ovan :)

    Solsken
    //Linda

    SvaraRadera
  4. Åh, sicken söt plåtask! Den blev jag lite förälskad i faktiskt! Skulle kunna ligga fint på bordet ute på vår porch :) ;)
    Tar chansen med en lott, tack :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  5. Vilken fin utlottning. Jag vill gärna vara med. 3 lotter tack :)
    Hopps på tur.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Grattis med så fina siffror! :)
    Jag provar gärna lyckan med 3 lotter.
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  8. Inte konstigt att många besöker en blogg med så många fina bilder och inspiration:) Jag tar gärna en lott!

    SvaraRadera
  9. Ändrar genast till två lotter,glömde att jag var följare...:)

    SvaraRadera
  10. Klart jag är med, 3 lotter blir det för mig. Gillar och delar på facebook med namn Christina Loveur.

    Kram!
    sepamej@hotmail.se

    SvaraRadera
  11. Nu har jag gillat på facebook och i mitt följande blogginlägg finns en länkande bild till din utlottning! hur många lotter blev det?

    SvaraRadera
  12. Grattis!!
    Blir följare via email, Delat på FB , ska kommentera där, så då tar jag tre lotter TACK! ;)
    Mvh/ Ingrid G.

    SvaraRadera
  13. Stort Grattis!
    Klart jag vill vara med i din fina utlottning :) 3 st lotter TACK!

    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  14. 3 lotter till mig, tack! Håller nu tummarna för att asken ska komma hem till mig:)

    SvaraRadera
  15. Med i utlottningen. Skulle just behöva en sådan ask . Tar hela 3 lotter.

    SvaraRadera
  16. Ok det såg otroligt trevligt ut med mossa och höstpyssel. Jag tar en lott. Hoppas den passar hos mig. Monika
    janjakobsson53@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Å,va fin ! Två lotter till mej. annemarigabrielsen@gmail.com

    SvaraRadera
  18. Bor heldigvis tæt på Sverige og sikke en dejlig side. Jeg har medlt mig som fast læser.
    Er slet ikke færdig med at se hos dig. Vil da med glæde deltage i konkurrencen.

    SvaraRadera
  19. Åh det är klart jag vill vara med! Jättefin ask och väldigt bra blogg! :) Gillar på FB och delar!

    SvaraRadera
  20. jag är väl också med då ;))).........gillar sådana askar.....jag tar en lott.........bra blogg ;)))
    Hälsningar Britt

    SvaraRadera
  21. Gillad,delat o skriver här u :) hoppas på tur :)

    SvaraRadera
  22. Jag är väldigt gärna med och tävlar :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...